vet du va

vet ni vad...



Om du inte VET att något e som det e, så ta reda på det om svaret är viktigt för dig.
TA REDA PÅ SANNINGEN!!!
Gå inte bara runt och småfis och anta saker och ting. Vem hjälper det liksom??

duuh!

mm, precis.

Som min mormor brukar säga ... Tro det gör man i kyrkan!

nu - sova -



Å tänk efter nsta gång du antar något... Vem skadar det? det sårar så många fler när du antar, istället för att veta.

Moraltanten ha kommit igång så innan jag lägger mig drar jag väl till med en käck men ack så sann mening till dååååå: wait for it ... wait for it ...

Behandla andra som du själv vill bli behandlad!

BAM!

puss vänner!

ttys


Kommentarer
Postat av: Emma

Intressant...

2011-05-10 @ 21:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0