torsdag kväll



Inte exakt vad jag hade på mig idag men jackan fick gå.
Jacka - replay
Svarta stuprörsjeans - Dr Denim
Tygskor - Urban outfitters *dock inte på denna bild..hihi*
Vit tisha - Diesel *inte på bilden heller som ni ser*
åsså min mössa/keps.. kommer inte ihåg var jag köpte den....

Jättesvårt att hålla fingrarna i styr förut ikväll på TopShops VIP thingy...
Åååå! SÅ snygga fotbärare!!!!! Men nej,
lite tack vare alla kullerstensgator som finns, och mycket tack vare min självbevarelsedrift! *yay för mig* hiihi

MEN jag hittade världens finaste nagellack!!



fiiint=)
Bakom står en underbar Yogi-thé från Condeco

Line hittade en underbart söt klänning






Mycket vimmel, budweiser & Smirnoff...

De två sista vip-kvällarna jag har attendat har bjudit just på Smirnoff och Budweiser.....
Undrar vilket slags kontrakt dom har ..hm... ?? nån som vet??
Ett litet minus den här kvällen var den kassa musiken.. det var med stor säkerhet ingen riktig DJ och det märktes. tydligt.

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0