Tisdag - jobbdag



Mina tisdagar är ju en av mina Boråsdagar med många pass.

Så om ni vill följer här en lista :) hihi


<> BodyCombat kl. 12.00 - Studio Aktiv

<> Zumba kl. 16.00 - Högskolan i Borås

<> Zumba kl. 17.30 - Studio Aktiv

<> Box/zumba kl. 19.00 - Ishallen

Pick ur choice n come!!

Iofs så kan du inte komma på det tredje passet om du inte är student eller jobbar på högskolan.
Inte heller på det fjärde passet om du inte tränar konståkning i grupp 1, 2, eller teamet....

Men de två första kan kan du vraka och välja emellan!!


Jag skrev ett blogginlägg om sommarhår i förrgår men när jag skulle lägga upp det så försvann det bara:/
så får väl skriva ett nytt snart...



*fast vi e på release 47 nu..:-)*

anyhow - hoppas ni har en fin fin solig dag!! :)

puss

ttys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0