Sportlife

Ett tag nu har jag haft kontakt med Sportlife i Göteborg.

Kontraktet jag skrev igår morse gjorde mig till en i gänget av alla duktiga instruktörer runt om i  hela Sportlifeconcernen.


Yes box, jag är numera även en Sportlife-instruktör!
På grund av att jag ska åka iväg i dryga fem-sex veckor så har jag inga klasser nu utan startar v. 28!!!
Kom och ta kom och ta!!!

Kul känns det och det verkar vara ett himlans gott gäng!! =)
stay tuned för mer info! :)

nu - möte ang. en reklamfilm
senare - Drinkmixning på Vimmel.

Kom och umgås och prova på något nytt!

Imorgon blire tidigt upp då jag ska dra ner till Halmstad och köra Body Combat 48 !!!

ttys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0