på resande fot

tänk om jag skulle räkna ut hur många timmar jag e på resande fot / månad... Tror jag skulle komma upp i några timmar...

Idag har jag dock inte behövt resa så mkt..
Ner till stan imorse för att köpa en sladd till min iphone med två utgångar, sedan byta mina byxor som gick sönder eftet två användningar.. Blixtlåset gick sönder... just det! jag skrev väl om dom i mitt förra inlägg...
Iaf så gick det fint och jag fick mina nya byxor. hoppas de håller bättre.
Sedan blev det en dansklass för Malin Zaki. komersiell jazz va på tapeten.
En snabbkaffe med UNDERBARA Carro innan jag satte mig på den Gröna Expressen och åkte till kungälvs sjukhus för att ha ett zumbapass med personalen. Dom var himla goa så det va jättekul!

Känns dock i min bröstmuskel & axel, & även i fästerna vid armbågarna att jag har kört en hel del pass på sistone... ajajaj...:/

anyhow.... Imorgonbitti MÅSTE jag verkligen ta mig ut i slottsskogen på en runda! Min kropp behöver den friska luften!!!! låter töntigt jag vet, men ni som oxå lever lite som jag vet vad jag menar! :-)

Vad gör ni en kväll som denna??


puss

ttys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0