onsdag - hemmadag

gick å la mig ett inatt.. vaknade halv fem, pigg som en mört! gick inte att sova mer bara!:(
Helt tokigt!
Gick upp och snackade en timma med Selena.. Va otroligt längesen så det var riktigt kul!!
kikade på tv osv, tillslut lyckades jag somna igen.. tror hon va typ....åtta.. sov till nio, ringde lite samtal jag hade missat *ja! redan då!* å somnade sedan om. sov till typ.. halv ett - ett nåt. Skönt!
Är forfarande förkyld och mår bara allmänt inte alls bra så jag ska va hemma idag. HELA dagen! inte göra något!
Vanligtvis brukar jag bli jätte stirrig när jag bestämmer mig för nåt sånt tokigt men nu.. nee.. e inte ens särskilt orolig... kanske tar en prommis ikväll eller nåt men annars ska jag bara ligga framför tvn.
Inte gör något! Förutom att städa..... *hmpf..* :( men det är VERKLIGEN på tiden!!!! är ju aldrig hemma så hinner inte, men idag - Yes! då jäsiken!


ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0