naturligt

åå, jag gillar sommaren på många mååånga vis.
Ett av de tänkte jag extra mycket på idag nu när jag stannade till en snabbis på Viskan på vägen till bussen..
Här sitter vi, ett gäng på sex tjejer varav Ingen har något tugnt smink på sig. Nej, någon hade säkert nåt men vi flesta var au natural !! Det e sommar det! Fräknarna börjar komma och alla ser sådär sommarfräsha ut=)
Naturliga och fina.

DET är sommar på hög nivå! Vet inte vad ni killar tycker men jag kan tänka mig att det är ganska uppskattat.

Någon som uppskattar det är framförallt din hy!
Om du använder tugnt puder eller foundation... lägg undan den tjejer! Låt hyn andas så mår den bättre :)

massa sommarkramar från en buss någonstans mellan Borås och Göteborg :)

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0