Morgonstund har guld i mund

Tänk va kräsen man blir snabbt!
Skulle ut å gå imorse men så kollar jag termometern... * baaaara 12 grader*
haha, kom igeeen. det finns inget dåligt väder ...
Det ve jag ju oxå men sängen var väldigt skön!

Agendan för idag..

Jazz klockan ett. Sen åker jag ut till Kungälv för att köra ett svettigt Zumbaliciouss pass med sjukhusets personal.
Ikväll ... Vet inte faktiskt... få se=)
Vad ska Ni göra??

Jo, före jazzen ska jag ner till Zara me. Köpte ju ett par jeans där för inte så länge sen..
Eller, inte riktiga jeans.. men väldigt strechiga mjuka jeans. anyhow så gick dragkedjan sönder efter 2-3 gånger.. Det ska väl inte hända! Visst att dom va rätt billiga å så men en sommar måste jag väl kunna ha dem innan de checkar in?.. tråkigt sånt där...

åå, kaffet e klart=) mums!

ttys


Kommentarer
Postat av: Line

De vita som jag var med när du köpte? Det var ju bara någon vecka sedan eller två? tbx tbx tbx me dem! Så tråkigt att bara 2 av 10 kunder klagar när de är missnöjda, uppfyller de inte kraven så tbx med dem! (dock måst det vara fabrikationsfel annars räknas det inte som reklamation, vilket det måste vart för det ska inte gå sönder så snabbt)



Sov så gott och ha så roligt i borran imorgon! Kramar!

2011-05-13 @ 22:54:54
URL: http://metrobloggen.se/motnyatider/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0