look

sä här ser jag ut när jag går till jobbet en vanlig lördagkväll ... jobbar ju självklart inte i shorts men det va ju varmt ute så på vägen dit blev det det=)


Håret - självfall förstärkt med lite mousse och spray.
Oversizeskjorta - MQ
Jeansshorts - H&M *nyinköpta & genast mina nya favvos. SÅ sköna!*



Naturlig med naturlig sminkning



solpuder som ögonskugga, svart kajalpenna ovanför fransraden, aloe vera mascara
aloe vera lip på läpparna följt av Sephora läppglans



Marc på näsan för att skydda ögonen, headsetet på för att skydda huvudet och scarfen på för att skydda mig i natten mot alla otäcka kalla grader som kanske utvecklas...

N' off we go!

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0