kk-vecka

Så den här veckan kommer bli en kondis- kost-vecka.
Har ju ont i vissa muskler, lider av lite sträckningar osv så därför ska jag fokusera på konditionen ist.
Jag har ju även mina pass men utöver det ska jag bara ladda för min reeeeeeeesaaaaaa!!!!!!! :-D

Så såhär kommer det bli.
Om ni har följt mig sen början så vet ni att jag brukade skriva upp mitt kostschema osv i, men la av med det efter ett tag. Faktiskt för att jag ine hade nåt direkt kostschema... hann inte det så fick ju altid ta det lättaste bara.

Nu iaf. Den här veckan - Varje dag! *ska VERKLIGEN försöka* med det, ska jag skriva upp all min träning och allt jag äter.

Enjoy! :-D

ttys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0