Jag vill gråta!

Asså, när det gäller migo ch resor så kan man väl säga att jag har ganska otur.. har ofta haft.. Sen kan man ju se det så att jag reser rätt mkt så chansen att något faktiskt händer e ju lite större då jag reser mer än många andra..

Men ändå!! nu får det vara nog!!!

har suttit mkt nu... många timmar och letat resor. fy fan! varje resa jag väljer har försvunnit och/eller stigit drastiskt i pris då jag trycker på dem... många har bara försvunnit å dom säger att resan e borta..
FY FAN!

Uppdaterar much huh????

Sitter nu iaf här och har kommit så långt som till betalningen.. men vad händer dååå??
Joo, då står det att mitt visakort e spärrat!!! för HELVETE!!!
eller a.. inte hela.. men min personliga kod å shit..
jag får ju krupp!

känns som att det e något eller någon som absolut INTE vill att jag ska åka-... :/:/ buuuuuuuuuu:(:(:(:(:(

nu e jag framme i borås så nu får jag stänga ner.. får väl försöka mer sen.. men då har dom väl höjt den biljetten med....

KRUPP!
KRUPP får jag!
KRUPP!

ttys

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0