god kväll!

Bokslutet gjort. Allt inlämnat å klart! stenen föll tillslut liksom.

Tänkte kika andra halvan av dear mr. Sparrow å hans kumpaner. trevligt.

Har varit en skön kväll med mkt jobb, men nu på kvällskvisten hanns det till och med me ett stopp hos älskade Rebecca.

Men oxå ett litet uppvaknande... Är så trött på att människor inte är som dom är.
Skitsnack är ofta förekommande, ja, jag vet men trodde inte det om vissa människor ändå.
Vi har liksom varit för tajta för att sjunka så lågt.. men jotack. Somliga kan. Och somliga gör.
Bryr mig inte så mkt dock för jag vet att problemet inte ligger hos mig, men tråkigt. Ja tråkigt e det!

Anyways, bry, bry inte. move on. Så får det bli... det som sker sker juh. :-/

Skönt att jag hann springa en mil imorse för nu på eftermiddagen hade jag då inte hunnit.

det blev 1,035 mil. så det kändes himlans bra! Men jäsiken vad det blåååååste! Jag blåste ju bort nästerligen.
varmt, kallt, blåst, varmt, blåst, varmt OCH blåst, och lite kyligare etc. etc. Men desto skönare att komma hem!

Imorrn som alla tisdagar! *men dock bara tre pass*

12.00 - Combat - Studio Aktiv

16.00 - Zumba - Högskolan

17.30 - Zumba - Studio Aktiv

19.30 - Vinci - Lotta m. fl. hihihihi

Kom kom kom!!!! boka genom nätet eller genom mig!

Ang. den sista tiden så kom å va trevlig med trevligt sällskap! yaay=)

En vecka tills hon åker. Och BARA TVÅ veckor tills JAG åker!!!!!!!

weeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiii

VA??!
Jag sa

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIII! :-D

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0