fredag

Sitter på bussen till borås.

En fredag/ev en helg i borås nalkas.

Ska jag va bebisvakt åt underbara Eira. ska bli SÅ mysigt! sen tänkte jag dra å träna lite innan jag drar till ishallen för att ha tre klasser där.
Dans för mina tjejjer.

Ikväll - Vimmel. Kom vetja!Om jag fick bestämma skulle vi försöka skapa en starkare "trend" eller hur man nu säger...
Gå ut tidigare! kom å sätt er vid åtta-nio, ta en drink, våga prova något nytt, sitta å chilla, mingla i goa vänners sällskap. Det är totally värt det! det skapar även möjlighet att gå ut för den som jobbar tidigt dagen efter.
Gå ut snacka lite, häng, ha allmänt jättetrevligt.
Varför inte??
Varför måste 85% av befolkningen i Borås gå ut vid typ... tidigast tolv, redan dyngraka  svina runt??
Ta vara på kvällen och gör den lång och härlig!

Kom till oss och skapa en perfekt förfest!
Yes för det!=)

På tal om förfest - beställde en helt underbar margarita på kungstorget igår. Han gjorde den verkligen från scratch, tog sin tid och var precis. DET gillar jag! mums! många plus till honom!



Sandra drack en GT.

Vi va på ett litet event på Awesome Rags, en nyöppnad butik mitt på kungsgatan som bär mårken som Marlene Birger, Acne, Pepe Jeans, Resteröds, mm, mm.

Det bjöds på Öl och cider och 20 % rabatt på hela sortimentet.
Trevligt med mycket mingel och folk.

De har lite av allt. Borde def besökas!  önskar dock att de hade lite större sortiment av vissa märken och lite mindre av andra ... :)



sedan gick vi till




Det var egentligen efterfest på Lounge och ett nytt event som heter GUBB men vi drog vidare..
Puta Madre var dock fullt så vi hamnade på Kungstorget med den underbara Margaritan i min hand.


FIIINA speglar hade dom där!!!




oops, framme nu!

puss!

ttys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0