Dagens Skotips!!

åå, jag e så trött... ögonen faller nästan igen... ska jag låta dom?
ojoj. glömde av min tvätt.... brb!!


Sådär... nästa person hade inte kommit än. pjuuuh!

anyways... om jag somnar nu så vaknar jag kanske vid typ nio å kan inte somna om.. huuur gör jag dåå??
hm... aja.. får se....

Rebecca va här idag=) aaa.. min systeryster...=) mysigt!
Tog en kaffe på espresso house NK. Det är det bästa fiket för att sitta å mysa å kika på alla skumma filurer som går förbi.


Med tokvädret som pågår utanför blev det



tjockt upptill och nättare nertill.

Stickad tröja - H&M gold
Chinoshorts - Zara
Stövlar - Face
Skinnväska ... en affär i Borås som inte finns längre.
Sjal - Face tror jag... *fått av gammal vän...*

Vi hittade väääärldens hetaste skor!!!





fULLKOMLIGT ÄLSKAR DEN APRIKOSA FÄRGEN!!!!

De finns på Top shop och blir dina för runt tusenlappen.

Jag skulle ha köpt dem direkt om det inte fanns något som heter kullersten i den här stan...
tåls att tänkas på!!!

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0