det blir vad man gör det till





hahaha! Vi va bara tvugna... det va faktiskt en spypåse för övrigt.. *för er som undrar*

Mysdygn faktiskt. En onsdag & halv torsdag som jag inte gjorde ett dugg på!
BAra ställde upp för min vän, servade, fixxade å donade osv.
Tråkigt bara att axeln inte har gått över och att jag fick typ krampsmärtor i ryggen igår kväll...
Av EN dag utan träning.... Ska det vara såååå??:/

anyhow.

igår.... frosseri!



haha, darn va gott det va!!! kan ju lägga till att vi faktiskt inte åt upp allt.... ;-)

Göteborg nu. Sitter i min lägenhet och har ätit lite kokos och sweet n' sour kyckling med wookgrönsaker.

Ska till en VIP-tillställning ikväll, Awesome Rags öppnar på Kungsgatan så det vankas mingel, shopping och ännu mer mingel med avlånga fina glas på fot med bubbligt innehåll i handen

uppdaterar sen!

Hoppas ni har en underbar torsdag!

ttys :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0