brännis

Idag har jag kvistat framochtillbaka - gbg- borås

Packat, hämtat grejjer fixxat å donat.
Ja, jag har tillochmed fått gjort det jag ska göra ang. min företagsekonomi! och ni som läser ibland har väl förstått vad jag drar mig för sådana saker...! men nej då, en grej kvar bara! Sen in till Almenäs.
Grands personal har brännbollsturnering! kul kul! kan inte stanna hela kvällen då jag måste hem och packa färdigt men tänkte åka in en sävng ändå. Det borde kanske tilläggas att jag just nu är ute hos mina föräldrar och ska sova här.
Mamma vill köra mig till Landvetter imorrn så då tänkte jag att det var lättast för mig att vara häääär=)

Min förkylning som var hemsk igår e lite bättre. bättre röst å så.. har bunkrat upp med nässpray å flygproppar, ska köpa alvedon med så jag har om jag behöver på planet..

IIiiiiIIIiiii!!! om ett drygt dygn är jag i staden som aldrig sover. Igen! jag älskar det!
Få träffa alla nära å kära igen! mina underbara vänner och gamla lärare, alla bakgator, gränder, lukter, och odöööörer.. hahahah. weeeeeiii!!!!

Jag kommer fortsätta bloggandet därifrån med så ni som vill kan följa med mig på min resa!
Ska försöka fixa så mkt bilder och grejjer med men vet fortfarande inte hur jag ska göra med allt... ser ut som att jag lämnar min dator hemma. och även min iphone. kommer ju ha min amerikanska mobbe=)

håhåjaja.. ne nu! brännboll på G! hihi

puss
ttys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0