älska ben!

Om det är något kroppsdel jag känner mig bekväm att visa så är det mina ben.
Kanske har att göra med att jag e dansare och pensionerad konståkare, vi e ju vana att visa mycket ben, men är det inte freeesh?! visa för mycket tuttar, eller svintajta byxor så rumpan framhävs som en annan gummiboll har jag inte jättemycket till övers för. Men ett par solbruna sommarben går inte av för hackor!
Benen säger även en hel del om hur du tar hand om dig själv med.
Så kör lite utfall, långa prommisar, och tenduer och börja flasha benen.
Lägg gärna till ett par kilklackar och en ledig tröja så e du i hamn för nästan VARJE tillfälle!

Jag har väl inte dom brunaste benen än men hur får man sommarsoliga ben? jo, genom att va i solen. Och vad behöver du göra för att vara i solen, jo, visa benen! Så kör på brudar! snyggt e det=)

DÄRFÖR kommer här lite pics på fina shorts=)
frossa i kortkort! :)



Gisele Bundchen


Alessandra Ambrosio


Lauren Conrad


Lindsey Lohan



Rachel Bilson


Ciara




Irina Shayk - Favorit-stilen!!!

improveme

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0