ajajajaj buff



Har börjat få värsta magsmärtorna från och till... har fått det två dagar denna veckan och två gånger förra veckan å sen nån gång då å då före det.
å nu pratar vi inte vanligt magont.... Nej, jag ligger på golvet och kvider. Kan inte rulla ihop mig, kan inte sträcka ut mig, det känns som om någon har ett stadigt grepp om mina tarmar och bara kramar åt. ja, bara vrider å kramar bäst de kan. Ibland, som igår, så kommer det i anfall... typ... fick ont vid två - började komma och gå vid tre, gick över lite vid fem, kom tillbaka vid nio, gick över, å sen kom tillbaka vid två inatt precis när jag skulle sluta jobba.
Som TUR är kunde jag härda mig igenom dagen igår. förra gången dock, kunde jag det inte lika bra... efter typ en timma av bara kvidande på hallgolvet och seriösa funderingar på att ringa efter hjälp så lyckades jag ta mig till sängen och tillslut somna av att det gjorde så ont så att kroppen blev för trött typ... fiiii fan

Om jag minns rätt så kommer jag ihåg att jag hade liknande anfall i gymnasiet.....

Vad beror detta på?
De som känner mig säger direkt, stress, stress, stress och kaffe.
men stämmer det? hm....ååå fasar redan till nästa gång jag får ont..:(

Tänkte gå ut och gå imorse men min täningsvärk på baksida lår är INTE att leka med och sen känns det som att magen inte riktigt är över än... har ist. ätit frulle å ska gå å lägga mig en halvtimma till och bara mysa.
Varför? jo, bara för att jag kan! *å sen för att det är bra mot stress å dylikt*

Ikväll jobbar jag på Vimmel i Borås igen. Precis som igår.

Yess, då kör vi!! Kom och hälsa på, ta en drink och ett danssteg och ha jätte trevligt i goda vänners sällskap!

ses ikväll!!

ttys

Kommentarer
Postat av: lotts

Men halåååååå.... hur ska jag överleven ? 2 månader.. det är länge. Men vi klarar det! Och när vi ses sen så är det massa galenskaper pågång ju! :)



Löööööve!

2011-05-21 @ 15:18:23
URL: http://lottaandrehn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0