update

Min motion idag har bestått av en vandring å baksidan... mina älskade små djur kan ju inte gå ute när det e så hög snö så jag har snällt gått omkring och gjort små vägar till dem så de kan vandra runt bäst de vill.
När jag tittade upp märkte jag att jag stod och stirrade på en rådjursbock. Hej hej tänkte jag stirrade lite till, han stirrade desto mer tillbaka, medans hans sällskap fortsatte och mumsa i sig en liten stackars övergiven men ack så delikat liten buske.
tyvärr hade jag inte nån telefon på mig, och ingen kamera heller så nåt kort blev det inte men det kommer fler dagar. jag brukar se några varje dag när jag e här ute..
I vilket fall som helst finns det kort på SÅ otroligt mycket betydligare saker.. Mina upptrampade små vägar!
vad tycks?!


Haha.. syns ju inte så mkt men oj vad jag trampade!
Andra dagen jag får lite frisk luft också. Inte för att det blir nåt mycket men skönt som få!

mer kort kommer jag va flitig!

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0