ska jag? ska jag inte?

sitter här och funderar på hur jag ska göra med träningen idag... Ska jag? ska jag inte?
joo, jag ska.. om jag orkar.. efter jobbet i ishallen. Men nu då?? en prommis kanske? eller en lugn joggingtur? för kallt? nee.. jag tar på mig.. aa.. det gör jag.

Nej btw. Vet ni vad jag ska göra ikäll?? joo, träffa tjejjlaget! som ska möta "gubb"laget, i tävlingen som going down i början på maj! Yes box! Berättar mer imorgon! Efter mötet.
Det e några profiler med........

ska in till stan och fika med lovely Rebecca före isen sen. Mysigt! va ett tag sen vi träffades nu, pga min karantänvecka jag har haft men ändå.

Jaja... what now?
jaa!! få iordning på kvitton kanske? ja! det måste jag ju! kan ju ändå inte springa med tung frulle som jag har i magen nu.

Vilket träningssätt tycker ni är effektivast för de NI vill uppnå?? Vad är det ni efterfrågar på marknaden??
plz help me=)

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0