sängliggande

ligger fortfarande still..
frukosten blev ett päron, ett äpple, och en apelsin. har gjort en hel kanna med kamomill & pepparmyntsthé så jag klarar mig ett tag.

Så himla tråkigt att jag missar mina pass idag!
Jag tror mattias tar lunchcombaten, Zumban vet jag inte... Hoppas någon kan hoppa in.
Annars får ni hålla ut till nästa vecka! då kör vi på ordentligt!!! Det lovar jag. Så plz show up :-)

Om jag hade vetat hur länge jag skulle va såhär suk så hade jag börjat räkna nysningar..
Kan tänka mig att jag hade kommit med i guinneuss !
Nu börjar skidstudion och jag orkar inte skriva mer...

fortsätter snart med helgen som gått.

puss

ttys

Kommentarer
Postat av: lotta

Bli frisk frisk frisk min lilla occtoo!!!!

2011-03-01 @ 18:06:30
URL: http://lottaandrehn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0