Onsdag update

Sitter i min säng=) i min nybäddade rena mjuka fina säng. gott!
Tänk vad underbart det är med nybäddat! känslan mot kroppen en så mysig. Mjukt och nytt.

De sista dagarna har varit lite hej hopp...

Jag och pappa tog flyttbilen i måndags klockan 08.00 och började packa=)


Här har vi ankommit till Gbg:)

Det  hela var absolut den SMIDIGASTE flytten jag någonsin varit med om! Gick smort som en plåt och klockan 15.00 stod jag på isen i ishallen.
Niice
Tisdag... lunchcombat först så sov i Borås den natten.. det blir ju mycket så nu i början.
För er som undrar - Ja, jag kommer fortfarande ha mina pass på Studio Aktiv=)
Solen sken och det var en underbar tisdag!!
Våren is in the air! :-D


Men halsduk oh mössa behövs fortfarande..
Tog en prommis sen efter combaten och det var helt underbart!

Sen på em/kvällen blev det Zumba! kul som alltid, och kul med mkt folk! :-D

en mysfika med Lottisen fick avsluta kvällen då vi kikade resor....=)


Älskar Viskans the kallat Mareld. prova det nästa gång!

nu sitter jag här i min säng och har precis ätit frukost. Kaffet är på ingång och jag bara njuter=)

hur har ni det??

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0