myskväll

E hemma nu. Skönt. i mitt hem. alldeles egna säng. myskväll i soffan. i min/vår lägenhet. underbart. Ja.



Morot, sockerärta, selleri, gurka - sourcream och onion dip gjord på gräddfil och lättfil, och Grönt citrusthé.

MUMS!!! vardagslyx på hög nivå! tummen upp!

Efter mina brutalt svåra sömnsvårigheter inatt så vaknade jag vid sju... kollade klockan på min iphone och la mig ner igen.
...när jag vaknade igen så gjorde jag det med hjälp av ett konstant knackande på dörren.. ja, inte på min dörr men antagligen den jämte vår lägenhet... gaaaaaaaaah tänkte jag och försökte somna om... telefonen hade ju inte ringt än... men nej, knackandet fortsatte och jag kunde inte riktigt somna.... kollade ut och det såg väldigt ljust ut ute så jag sträckte mig efter min telefon... Den var svart!!!
Jag laddade den igår kväll men nej, den hade dött! eftersom jag skulle vara i Borås klockan tolv och ha mitt första pass så fick jag smått panik... sprang upp och kollade på en annan klocka... halv tio... det va på håret! Min spårvagn gick 09.59 så det va inga problem att hinna med men tänk om jag hade somnat om...!!!
Min telefon hade jag ställt tidigare för att hinna få lite jobb gjort på morgonkvisten.. det kunde jag ju bara glömma men e SÅ tacksam för det fruktansvärt irriterande knackandet som jag btw har märkt sådär i efterhand att det slutade praktiskt taget i samma stund som jag sprang upp.... ödet ... eller ...?

Combat gällde iaf klockan tolv och det gick superduper!
Sen en the och en kycklingbagel vid viskans kant i solen med Rebecca. UNDERBART!!! så underbart att jag glömde att ta fram kameran...=)

senare följde en jobb/nöjes - fika med annelie och söta Eira




Hon e så underbar. Vi e värsta polarna hon och jag. Så lätt. Hon e liksom så tillfreds med livet. Skönt och trevligt att se!
Annelie e med helt ok! hahah... naa, gillar henne! hon har precis fixat ett eget massagerum i samma hus som studio aktiv ligger. så om ni behöver massage - She'll fix it.

Gick sedan tillbaka till Gymmet för att ha ett Zumba pass. Grymt kul och -BRA energi bland deltagarna!! det e då det är som roligast att vara instruktör. Att se deltagarnas leenden bli större och större under passets gång.
Det och att svetten rinner som ett vattenfall. Då e mitt jobb gjort! hihi

happ.. nu...
Luta mig tillbaka i soffan och njuta lite. sen sängen. hoppas på en god natts sömn!!!! I need it!!

puss!

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0