kväll

Sitter hemma i Göteborg och har precis ätit risgrynsgröt.. Det e HIMLANS gott!!!
Synd bara att när någonting e så gott så blir man så jättemätt! kan ju aldrig sluta äta i tid. när man e lagom mätt... Nej, självklart ska jag ju äta lika mycket till för att det e gott me! haha.. jaadu...

Stressig dag!!

blir trött på mig själv!
Jag tror att jag e slarvigare än jag faktiskt är vilket gör att jag försvårar för mig själv!
Idag började jag jobba klockan nio på Högskolan... tvungen att ta spårvagn härifrån senast kvart över sju. egentligen vid sju redan för att inte behöva stressa...
Ställde klockan på tugo i för jag har ju inte kunnat sova på ett tag så vill gärna sova så länge som möjligt när jag väl kan! gick upp, tog på mig, gjorde kaffe, och frukost och skulle gå. men var e mitt busskort?? å hittar inte det någonstans...väldigt snart inser jag *tror jag iaf* att jag måste ha lämnat busskortet hos mina föräldrar då vi körde hit i söndags. samma med mina nycklar... *jag har dumt nog två nyckelknippor.. varför?? donno...*
Så den nyckelknippa jag inte har mina lägenhetsnycklar i MÅSTE u bara va i Borås då tänkte jag och sprang till spårvagnen.. Jag bara svalde det faktum att jag fick betala en enkel resa denna gången. Inget annat alternativ.
Men kortläsaren va fjong så det blev faktiskt en Gratisresa=) skönt eftersom det känns onödigt när man egentligen har ett busskort juh... Hahah. Äh. No biggie.
Anyhow ...

Efter jobbet på HB så åkte jag hem till mina föräldrar för att hämta mina efterlängtade nycklar och busskort. MEN hör och häpna... fanns där något busskort?? NEJ Fanns där en nyckelknippa med en balettsko?? NEJ !
Gaaah... bara antagandes hade jag ju gått ifrån min lägenhet rätt fort utan någon större undersökning i mitt hem...
Hade ju behövt det kanske eftersom båda föremålen behövdes hittas i mitt hem...
aja.. ska börja leta nu... finns väl här..

anyways fortsättandes med min dag åkte jag till Ishallen - jobbade i tre timmar skyndade sedan vidare till gymmet för att TeamTeacha med Sanna på Combaten... Kul! Riktigt kul att teamteacha!

Håhåjaja.. här sitter jag nu och väntar på NavyCIS... me like!
Ska INTE kolla på något avsnitt av True Blood iaf. Då blir jag garanterat uppe hela natten.. Det e ju så BRA!!!!
Och SÅ spännande!!!!
Gillar mr Skarsgård. Han e duktig!! och het med för den delen :-D



mums!

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0