jag ser det snöar ...

All ära till våra fina vintrar! All ära till snö och allt kul man kan göra med den! All ära till att det blir kallt så vi får ta på oss våra varma tjocka goa vinterkappor och stövlar! Men ...

Försviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin!!!
Som igår när jag sprang.. Gud va skönt tänkte jag! barmark snart så kan jag börja springa ute hela tiden istället för det där löpbandet...:/
Och nej folk, jag tänker inte så för att jag e "lat" inte vill bli snöig, inet orkar ta på mig tillräcklingt mycket kläder nej, det var väl gårdagen nog bevis på! Nej, jag säger det för att slippa vara rädd om var man sätter fötterna, slippa halka omkring och fokusera på löpningen istället osv. yes box.

HEJ vår!! Hej då vinter!! Du kommer vara lika efterlängtad nästa år. dont worry!

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0