Hemma bäst

Releasen gick supadupa!!! Fullt i salen och GRYM energi!!!
Yesss - Body Combat 47! jag säger bara det!

Hemma i Göteborg nu... skönt!! suttit och smällt i mig Ben and Jerrys - half baked ..=) mums!


Men favoriterna e Cookie dough, milk n' cookie & cinnamon buns

Synd att dom inte finns i Sverige:/ iaf inte de två sista..
jaja.. gott e det iaf. inte direkt kalorisnålt dock..!! :/
Får köra två hårda pass imorgon så all glass försvinner! hihi.

Jag e inne i en sån där glassperiod... jag älskar glass men i vissa perioder så bara cravear jag glass var dag!
å detta e en såndär period..:)

Well Well.

Combat imorgon 1200
sen Zumba 17.30

kanske en morgonfika först=) om jag hinner..=)

happ... jaja... nu - ett bad! sen sängen. skönt!!

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0