Helgen som gått

Tacos och myskväll hos Rebecca i Fredags=)
 
lyckades ta detta kortet i Rebeccas blixtljus från hennes iphone.. coolt;) hihi
Lördagen började med en mysig kaffe vid viskans kant i solen för att sedan dra till ishallen och konståkningsträning.
På hemvägen droppade jag av lite Aloe vera produkter till söta Lotta som stod i Hatt på Vero Moda och sålde för fullt.
Dom har faktiskt en himlans fin kollektion inne just nu. Kika in och va noga med att fråga efter Lotta för hjälp. Hon e the shit=)

Åkte till mina föräldrar och bestämde mig för att stanna i Borås över natten och jobba ...
Så Vimmel it was!!
Du får se till att komma dit nästa gång=)! Grönis rockade bakom spelaren och förgyllde kvällen för alla som kom förbi!




Elina 04.30 på morgonen. pigg värre..... hahah.......

Sov ut men ställde om klockan till Sommartid innan jag la mig. Hoppas att ni oxå gjorde det!!!=)

Åkte till Gbg idag men på vägen tog vi ett stopp på City Gross.. mer om det nästa inlägg ...

En prommis I Slottsskogen men mamsen och pappsen gjorde eftermiddagen riktigt mysig men det hade varit ännu mysgare om det inte hade f-ing snööööööööööööaaaaaaaaat!!!!!!!!!

Morotsomelett, påskmust och en varm kopp choklad med Sandra avslutar kvällen... tvn e på och vi bara myser. nice.

haha, ser ut som nåt annant inte lika ätbart men gott vare! :)

OJ vilken utförlig beskrivning av min helg det blev...! aja... håll till godo... roligare saker att läsa e på väg.. *hoppas jag!* eller a... det beror u på er.. vad ni tycker e bra. Men jag tycker det iaf! så så e det!! hihihi

puss

ttys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0