helg

Tjaaaa.... saknar min dator! har jobbat så mkt i helgen så har inte hunnit hem till Göteborg...till min dator... till mina kläder... till min egna säng... mmm...!
jaja..hinner nog hem imorgon kväll så då får jag väl njuta desto mer iofs.

Jobbade på Vimmel inatt. Det va rätt lugnt men jäkligt kul! Kim, Ida, Josef, Alex, Johannes, Martin mm.. de gjorde min kväll!!=) hahahahaha
aa, jag rekommenderar starkt att prova på Vimmel om ni aldrig har varit där. Det blir vad man gör det till. Och vi gör det ALLTID kul!!=) Saknar Andreas dock.. han e borta, men kommer nog hem nu i veckan=) han kunde behöva en semester !

En dag ute i solen med familjen gjorde att dagen fick en bra start=) vi hittade massa djurspår av något vi tror kan vara en... tjaa.. större än en katt men ändå inget lodjur... ganska stort tassavtryck... vi gjorde en lite expedition och hittade massa olika spår av bla. rådjur, älg, katt, hund, mycket liten katt, och även det här andra skumma tassavtrycket. vi hittade även päls och lite blod............ hmmm..... Och det va ju fullmåne inatt!! ...

Sedan bar det av till ett tränarmöte med Camilla, sen ishallen för showträning och sedan gymmet för Bodycombatträning.. Det är ny release imorgon!!!!!
Body Combat 47!!! Riktigt bra! och Riktigt BRA musik!!! kom kom kom!!! 18.30 - Studio Aktiv

Fredagskvällen spenderade jag med Rebecca i hennes soffa. åå, vad jag gillar hennes soffa!
Den e stor, vit och jättemjuk med alldeles lagom plufsiga kuddar! :)

oops.. gotta go.... skrivs snart igen... det blir lite random updates nu ett tag... men det blir snart mer igen. promise! :-)

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0