God morgon!!

Hade tänkt att berätta om en SÅ verklig dröm jag hade inatt.. när jag vaknade tidigt imorse tänkte jag att jag skulle skriva om den.. men nu e den borta..:/
Jag har verkligen drömt saker varenda natt den senaste veckan! tokiga grejjer, konstiga grejjer...

Jaa, jag får försöka komma ihåg den... e det någon som e drömtydare här måntro????

well well... hade faktiskt tänkt att inte träna före jobbet. nee jag gör nog det ikväll istället om jag orkar.. körde ju två pass igår och eftersom jag inte e frisk än så e det väl inte det bästa att köra på idag igen så vem vet... kanske inte tränar alls..(!)

anyways... äh... joo... nae... hmpf..
happ

ttys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0