God morgon vår! God morgon Slottsskogen!

God morgon!
Sitter och gör ärenden! Betalar räkningar och fixxar med CSN.. och I'm telling you... Att plugga i USA e INTE, INTE gratis! Men ack så VÄRT det=)

Har en alldeles för stor kopp kaffe jämte mig men strunt samma!

Snart kommer Line och vi ska gå en prommis i min granne Slottsskogen =) Love it!

Deklarationerna har kommit hörrni! kolla upp dem om ni får nåt tillbaka=)
isf - Give yourself a treat!

Senare ska jag till Borås och till ishallen. As every day.

yes sir!

För ett himlans tag sen skrev jag ju om vårmodet.... Vad tycker ni e wearable?? Vad kommer ni välja att klä era kroppar med nu när våren kommer?? tell me!!

Själv kommer jag köra mycket lager på lager. Det blir nog många klänningar och tänkte inhandla en del vita/ljusa plagg i olika nyanser. Det e ju så himlans fresh :)


ttys!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0