Gbg

Va i Göteborg och dansade hip-hop idag. GUD vad jag älskar att dansa!!!! och GUD vad jag saknar det!!
När man tar en riktigt bra klass som idag så märker jag det bara tydligare.
Det är tillochmed faktiskt ganska lätt att glömma bort hur underbart givande det är när det enda du gör är att undervisa själv... Att dansa för sin egen skull är ju en HELT annan grej!
Ja, nu ska det bli ändring på det! Yes box. Va i lägenheten sen och tog en kaffe med Sandra. mysigt värre=) vi smidde planer utan dess like!
ok. En av de personer som kommer vara med i tävlingen som jag har nämnt lite sporadiskt sådär är Fredrik. Ja de e två Fredrik me faktiskt! men den ena kallas väl inte så mkt Fredrik iofs... jaja, Efternamnen tar jag imorgon.. Måste ta reda på hur mycket jag faktiskt får avslöja....................

Nu tänkte jag gå in på Svtplay och kolla på när Helena blir världsmästare. Hörde att det var ett roligt lopp=)
Eller så kollar jag landskampen... får se... vad gör ni ikväll?

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0