Förmiddag

sköna vår - stanna! en runda i slottskogen med solen skinande och värmande mot mitt ansikte, ett samtal med min bror och drygt en timma senare sitter jag här igen och allt känns något lättare.





Hääärlig kombo av kläder... haha.... jaja. I dont care

nu sitter jag här och funderar på om jag ska ta en dansklass innan jag åker till Borås och till ishallen. pga sömnproblemen denna veckan känns varken jag, mitt huvud eller min kropp på G... tror det får bli ett samtal med den klokaste kvinnan på jorden först... - Mamma!
Är inte mammor underbara! ja - ett samtal krävs det!

Sen lite jobb?... Gaaah! MÅSTE verkligen ta mig i KRAGEN!
Folders ska skrivas, folders ska produceras, folders ska ut - och detta gärna igår.
Dessutom en hel del samtal ska ringas och två deklarationer ska skrivas....

gaah.. jag får ont i magen.....

puss so long

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0