en solig marsdag som denna

Känner mig något bättre faktiskt.
känns riktigt skönt!
Fått ur mig några ord idag till och med! provade gå utanför dörren också. Tänkte gå en 2 km/h tur till sjön jobbigt då när jag känner samma smärta i bröstet efter några steg som när jag har sprungit i en timma...
Tuff shit tänkte jag och gick några steg till ...
Slutade på en alldeles lagom trevlig blå fin träbänk utanför huset snackandes med katterna.. ja, dom hörde ju inte vad jag sa direkt även fast de hör tyyysen gånger bättre än människan eftersom jag har spelat stum i några dagar men det va trevligt ändå. De höll mig sällis och passade för alla faror ute i snön som tänkte anfalla.
Hoppade upp i äppleträdet och sånt där som alldeles utomodentliga små katter sysslar med en solig marsdag som denna.
mys

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0