Clabbe, Nikita & Michael

Vi satte upp en provisorisk mindre bar mitt emot dansgolvet på Grand den här helgen.
Jag sod där i fredags vilket var... speciellt. Synd för kortsystemet krånglade men vi fick ändå ihop en grymt bra kväll under förutsättningarna så jag antar att det var väldigt uppskattat av gästerna.

För övrigt var det absolut en otroligt uppskattad kväll! bra mycket bättre än juldagen!
Folk var glada och Clabbe var poppis!
Han mumlade en himlans massa iofs men han visste även definitivt vilka låtar han skulle välja för att bli poppis bland gästerna!



den där Clabbe

Ligger hemma fortfarande.. men har fått i mig lite riktig mat nu..
Pasta ostsås, gröna ärtor och sallad. Gott! även fast jag inte känner så mkt smak.
Bra att få i sig nåt annat än glass med........(!)

åå nu ska himlans snälla Niklas skicka över ett till avsnitt av NIKITA !
yaay för det!=)

Snygg e hon med! Och han. Han ser himlans freeeesh ut=)
den där Shane West aka. Michael. =)



ttys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0