alexa !!

Jag har beställt en brun Alexa bag!!! *Mulberry*
Har glömt att skriva det men nu gör jag det=)

den borde komma snart med!! wiiihoo! ett ljus i sjuklingsmörkret!

kollar Nikita. Niklas skickade två avsnitt idag å nu ska jag precis börja på det andra. Käner verkligen att min röst långsamt blir bättre när jag e så mkt tyst hela dagarna. Känns bra. För när jag väl snackar rcker det väl till svaga viskningar i sisådär 5 minuter.. hoppas på förbättring under natten dock! men först... Nikita! =)

ttys


Kommentarer
Postat av: Line

OMG! blir du inte nöjd så ska du få min adress så skickar du bara över den! ;) Ett mycket starkt "vill ha"-begär bubblar nu åter upp till ytan..! Som sagt, måste ses snart! Fika nästa vecka? är i borran varje dag då! :)

2011-03-02 @ 01:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0