aktiviteter

Jobbat lite idag. inte det bästa klimatet att va i en ishall när man e krasslig men det va skönt att göra nåt ändå. även fast det va jobbigt...

I vilket fall som helst så sätter jag mig klockan fem imorgon bitti i bilen till Norrköping. Tjejerna börjar tävla klockan nio, beroende på vilken grupp e är i kan det bli något senare men inte mycket.
Tidig morgon men ändå. Kul kul=)
Morfar bor ju i Norrköping med så kanske hinner träffa honom=)=) weei. Men min morfar är en väldigt upptagen hurtig liten man så man vet aldrig när han har tid.

Kollar på Tennisen från Borås nu. Davis cup e ju här.
Fanns inga biljetter kvar till dagens matcher så fick nöja mig med en dag. På söndag. Jag är mest intresserad av singelmatcherna och det är ju dubbeln imorgon så den hoppar jag. Ska ju obba imorgon med så det passade sig inte.
Kul att se Pim Pim och Söderling! Söderling vann sin match idag och det ser bra ut för Pim Pim nu med så yaay för oss, Sverige!!

Northug då?? Vad tycker ni om den mannen egentligen?? ja, tillochmed norrmännen skäms ju för hans osportslighet och alla gliringar han ger. Nej inte ok! Visst han e bra! Men för h*vete!! Skärp dig och bete dig någorlunda iaf! Fy fan. Han är ju värre än Zlatan!! Som för övrigt verkar ha blivit lite mer ödmjuk på sistone=)
Northug får mig att SÅ inte vilja se när han vinner. Hoppas verkligen han får storstryk på Söndag!!!
STOORT minus till honom.
Det är även VM i friidrott. Inomhus. Självklart tänker väl du och kikar ut genom fönstret där snön ligger tungt på de flesta gårdsplan. Förutom möjligtvis i skåne. Men där regnar och blåser det väl ändå bara ändå så då e snö bättre=)

Mycket sport nu! Me like=)

ÅÅ, fick min väska idag med!!!!

kort kommer=)

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0