absence - Tävling!

Å, jag har verkligen inte hunnit eller orkat skriva något de senaste dagarna... Men nu är jag här -
Sittandes vid mammas och pappas matsalsbord med deras fina kornblå duk väntandes på att min morots/ägg biff/omelett ska bli färdig.. har i charlottenlök med. Blir mer smak så.

Tog en morgonfika med carro igår på NK innan jag åkte till Dansforum och dansade med Nina. Damn vad jobbigt det var! och jag älskar det!!!
Sen blev det en rush till bussen som jag hann med!!=) - mot ishallen.

Showen där är i full gång! eller a... inte riktigt för vi har än lite problem med att hitta alla musik vi vill ha men för oss tränare och de personer runt om är den iaf i full gång!=)

Så till tävlingen jag har nämnt ett antal gånger men inte så mycket mer än så ...

Jag ska vara delaktig i en tävling bestående av ett tjejgäng på 6 kvinnor & ett s.k. "gubbgäng" på 6 män.
Vi har lite uppladdning o dylikt nu, grupperna för sig, kanske även en deltävling snart men kommer ha en stor finalvecka i maj där vi kommer tävla i olika fysiskt krävande grenar. Typ som Mästarnas mästare ! fast vi inte har så många OS-guld............. :) Vilka grenarna blir än är oklart men detta är allvar!! VI SKA VINNA!
Tänkte inte avslöja namnen som ska vara med än men Sandra Arntsberg delägare av Boråsbloggarna.se, & Fredrik Sandrgren från Mix megapol är upphovsmakarna kan man säga.
Vi har även en fotbollsspelare, vasaloppsåkare, tennisspelare osv. med.
yes yes... Vi Ska Vinna!



En Facebookgrupp och ett twitterkonto kommer komma upp inom en snar framtid så håll utkik!=) joina och support! ;-)

Nu - omelett =)

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0