Yay för Söndag!

Har precis kollat schemat för imorgon på BDC. hade tänkt att ta Joanna som är en grymt duktig! *hon var även med i Will Smiths film med hunden och den öde staden för övrigt* Men så nu när jag kollar så ser jag att Whynn och Nico ska ha hennes klass. Jag gillar Joanna himlans mycket! men Nico och Whynn har haft en bland de bästa klasser jag någonsin har tagit!!! älskar deras stil!! Dom är från Canada och slog igenom genom Canadas Sytycd.
http://www.youtube.com/watch?v=XKvV4_ztUs8
där har ni en musikvideo med deras band..The Pinup saints Om ni söker på deras namn på youtube får ni upp endel=)
Så yay för dom! Yay för hot yoga imorgonbitti, yay för sol och yay för dans!

Drog till ett meeegaköpcentrum i Queens idag efter en hot yoga imorse, och sen lite chill med Mia.
Men det e det som e så skönt! Det e lördag och dom stänger tio på kvällen. Man har liksom tid å hinna göra massor med saker plus att chilla däremellan.
Skulle ju va beachen idag med det har bara varit runt 20-25 grader så vi struntade i det.
I vilket fall som helst så tog det musten ur mig! GAH.. SÅ mkt affärer..! Å modeintresserad/finurlig som jag är så
började jag ju gå runt å kika in grejjer till sensommarn/hösten som går att comba snyggt.
Hitta guldkorn och gör till er egna fancysmancy stil!
God natt!
ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0