Svett

Svett svett och åter svett. jaa. inte så mkt svett så faktiskt utan mer vatten. det rann ju bara direkt igenom kroppen juh.
Jag var på The yoga room i afton och tog en hot yoga klass. Den var en och en halv timma lång och det var väldigt varmt. ja, 104 farenheight för att va exakt.. tror inte det var så exakt faktiskt för ute var det soool så det var nog tillochmed lite varmare...
haha
För er som aldrig har provat ... om du har svårt för värme? - Glöm det!
Annars är det def. värt att prova. Du känner dig otroligt ren efteråt och det känns jaa, lite som en detox.
Du kommer inte riktigt förstå hur mycket du kan svettas men ja, det rinner. Rinner OCH rinner lite till.
Men frukta ej.
Det gör inget. Alla svettas lika mycket! Om inte mer.
Jag tyckte jag svettades mycket, men efter klassen låg jag kvar ett tag. jag och några till.
När jag skulle gå gick en man också. Det var konstigt att han stod upp med så mkt vätska han hade förlorat...
(när du kör en sådan här klass får du med dig 2 handdukar in. en till ansiktet och för att kunna hålla bättre grepp. och en att ligga på.)
När han tog upp den han hade "legat" på så rann det. Ja, inte droppade - utan rann! Tooookigt! hahah
Trots all denna svett så luktade det INGENTING i salen. Inget äckligt surt svett. nej, när du tar sådana klasser och svettas så mkt så är det ju mest vatten och salter du får ur dig. Och du inte ska äta precis före vilket också hjälper till.
Så kööör på! yes yes! Ska köra så många olika sådana klasser under den här och nästa vecka som möjligt. Sedan slår jag till med en utvärdering=)
Jag har även hunnit med lite shopping i soho å lite annat=) mer om det imorgonbitti! nu ska jag kolla på härliga snyggo-Ami. han har planer i Newwan!
ttys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0