staden som aldrig förvånar

Johoorå. En första händelserik dag blev det!
fixxade min telefon på T-mobile. Konstigt nog gick det att ringa med den imorse dock!! sjukt wierd... haha, men tror jag hade minuter kvar på mitt flex account.. dom borde inte gälla iofs då jag inte har betalat någon räkning för dom på två år..! haha,men tyvärr fick jag sedan ett nytt nummer...jag som gillade mitt gamla... det va som så skönt att säga. men anyways..
Fick träffa min underbara Selena! hakade på till min gamla skola, hejjade runt lite, kära återseenden, kramar å mys. kikade lite på en klass å sen bar det av upp mot 58th & 5th ave till Mias jobb -Fika.
Och nej, vi fikade inte, stället hon är manager på är ett svenskinspirerat fik som heter just Fika =)
lite browsing och shopping på Nike och forever 21, sedan en sallad med Mia där vi konstaterade att vi inte hade ätit så bra, men (jag då) hade fått i mig en kopp kaffe, & en grande iskaffe, och endast tagit två klunkar vatten..
Till detta kan tilläggas att temperaturen har legat runt 30 hela dagen och fuktigheten är INTE att leka med.
Det är liksom inte vanliga 30 grader utan det är tillochmed lite svårt att andas typ.
Så denna uppladdning plus min förkylning som sitter i gjorde att vi skippade bikramyogan,
Mike kom å hämtade upp oss och vi drog hemåt.
Nu en lasange görning senare ligger jag här. Trött och nöjd. Jetlagen gör sig påmind - det är ju trots allt natt i sverige. jättenatt... anyhow - imorgon kör jag på! Tre alternativ -
Hot pilates, Hot Vinyasa, eller Tracie ... Får se, får se. ska fixxa en kamera med så jag kan underhålla er med lite kort av My life in NYC hihihi
ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0