sammanfattning ...

ja... så snabb sammanfattning av dessa senaste dagar.............
eller torsdagen iaf,
Åkte ner till Soho till Frida och Adi på förmiddagen och skulle sola lite på deras rooftop.. Det gick väl sisådär en timma, då vi under den tiden sprang ner och hämtade iskallt vatten hela tiden och hållde på varandra.
Dansade runt på våra otroligt varma handdukar, försökte med alla medel undvika det varma takgolvet.
Ja, jag å Hannes stod faktiskt mest i skuggan.. hahah Frida å de andra va lite mer tuff å stekte på bäst det gick.
OMG vilken värme! Ne så en-två timmar senare så bestämde vi oss för att dra till stranden istället. Palla värmen! Det va ju minst 40 grader i skuggan och typ 98% fuktighet..pjuuuh!

Vad vi inte visste på vägen till subawayen var att alla skolungdomar var lediga på grund av --- a, nån jävla anledning..!!
Så i Brooklyn fylldes vagnarna av en jädrans massa tjat och sakta gick det! Djungellagen löd.
Istället för 45 min som det borde ta tog det lätt 1 h å 45 min!!!! Men men - vi va ju äntligen där.
Stranden var fullspäckad men vi myste på ändå.
Runt oss satt familjer med parasoll, en kylväska med mat, och en kylväska med is, massa Lays chips, gatorades, bagels, 12pack cola, en stor filt, ev. tält, gärna grönt, minst fyra stolar, minst två stolar med inbyggt solskydd, en amerikansk fotboll för sportslig åsyn, chocolate chip cookies, coconutwater, och möjligtvis en vattendunk.
Sen tillkommer ev. godis, en tårta här och där och lite croiasanger.
Jojo - True story!
Vi hängde där i typ tre timmar, hoppade i vågorna, flashade boobisarna för hela stranden då min bikini INTE ville stanna där den skulle, kastade boll, la av en dans, tittade på ett gängbråk, å såg på polisernas ingripande med ganska kritiska ögon.
Det tog väl två sekunder så var 70 % av hela strandens befolkning samlade och följde varenda slag med stort intresse... kära hjärtanes säger jag!
i vilket fall så började hela dramat när vi skulle hem... men nu orkar jag inte skriva mer... Skriver fortsättningen snart! :)
Idag iaf gjorde jag och Mia pankaksfrulle, nu tvättar vi och sen ska vi till Queens mall. skön lördag!
Va nere i financial distrikt igårkväll på en tillställning. mkt trevligt!:)
ne... jag återkommer!
ttys=)

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej vnen,



Har tipsat dig till två av mina kollegor, det kan hända de kontaktar dig då de åker till USA i augusti för få lite tips o så....

De heter Anna Olsson (konståkare) och Anna Fredén.



Ha det gott tills vi ses!

Kram Madde



2011-06-13 @ 08:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0