midsummer sorbet

Sitter här och äter citronsorbet och bara tar det lugnt. Jätteskönt!!!
Det e ett midsummerparty going on på pacha med alcazar å grejjer men det lockar inte.
Varit där ett år och vill helst inte göra om det.
Bara en massa svenskar fullare än på en juldag i Borås.
Nej - jag skippar det.

Så vad har hänt sen sist??.. uhm.. jaa - massa klasser =)

Josh är här en vecka så det e grymt! han och hans koreografier är otroliga!!!
Tracies sista klass e imorgon då hon åker till philadelphia i två veckor..:/
Jag tar Bikram yoga nu igen. Men denna gången vid Union Square. bikramyogaunionsquare
Har fått med Hannes med så det e kul:)
Det är hårdare än Astoria på the yoga room och utan musik, till min besvikelse, men det e BRA träning.
puslen går upp och du ser stjärnor i alla möjliga färger var klass. haha
Dom e lite lustiga då dom tex. säger åt oss at INTE dricka under den sk. uppvärmingen på en tjugo minuter eller nåt. ja... längre.
Dom vill egentligen inte att vi ska dricka mer än kanske två-tre gånger under hela passet på 90 minuter, och för en mycket van bikramutövare är det nog inga problem, men säg att du har druckigt för lite en dag, eller för mkt koffein eller vad om helst... ja - DU MÅSTE JU FÅ I DIG VÄTSKA HELA TIDEN DÅ DIN KROPP TÖMS GANSKA FORT MED TANKE PÅ MÄNGDEN SOM SIPPRAR UR DIN KROPP UNDER EN SÅDAN KLASS.
Så vänner - Om ni ska prova på Bikram eller hot yoga/vinyasa/pilates någon gång så lyssna inte om någon säger åt er att inte dricka men ni e törstig. Drick ändå. både direkt lindrande mot värme och dissyness, och även förebyggande för nästa pass. och mot kommande huvudvärk.
Sippa gärna lite och ofta än klunka i er en massa en gång.

Gah, sitter här med mina neonrosa naglar och neongula sjal och vill bara lägga upp alla fina saker jag har hittat men det får vänta. Tills jag kommer hem. DÅ blir det bildkavalkad! :-) hihih tror jag=)

Ah, damn... sitter och kollar schemat till bikram klasserna för imorgon men det finns ingen som passar.

Min dag imorgon är följande :

Josh Pelatzky - 12.00-13.30
(kanske Dana Foglia 13.30-15.00)
Tracie Stanfiled - 15.00-16.30
Mishay Petronelli - 7.30-9.30

antingen om jag tar bikramen 10-11.30 men då får jag jättebråttom upp till klassen med Josh å antagligen hinner jag inte...
Eller 5.00 - men då får jag jättebråttom ner till den och hinner antagligen inte då heller....:/:/:/
aaa.. aja--- får se.

Alltså - En klassdag imorgon med=) woop woop!!

åh, btw - Jag vann en Battle idag! Denna gången i Vouging :-)

ttys!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0