Midday-rooftop-party

e på väg till Frida och Adi.. vi ska ha ett litet party på deras rooftop=)
dundertrött idag verkligen! sover inte så mkt även fast jag inte är ute nåt denna veckan så tar ajg ju så sena klasser att jag inte e hemma före elva-tolv. åsså vakna 5.55am på det... mm...:/ äh. nu ska jag till ett tak, chilla lite..
Det blir vouging ikväll men före det..? tänkte ta en till klass men tror jag inte gör det.
Hade en underbar Vougingsession i tisdags med Benny Ninja. Han är otrolig!!!
Folk som inte vet vad vouging är tycker ofta att det bara e ett massa flaksande, men nej. vouging har mycket historia bakom sig och armar och ben rörs med FULL precision. Benny vet prrrrrrrecis var han placerar sina armar och ben. Ja, in i minsta detalj. tänk på det och kolla sen på klippet nedan:)
enjoy
http://www.youtube.com/watch?v=Ufx8XQb83lM
:-)
ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0