fredag

ligger å funderar på om jag ska ta Tracie eller vänta till nästa vecka... hm... tror jag gör det faktiskt.
Ska ta Mishay ikväll å före det--- Beachen eller parken??
Tror faktiskt det lutar åt parken... så kan jag dra ner downtown först å köpa skor..
Mina underbara tygskor är under ALL kritik! så får väl inhandla ett par converse eller nåt=)
Kroppen känns bra efter yogan igår. blev ju lite dizzy från time to time men det e rätt vanligt. å har inte ont i huvudet idag så det e ju grymt skönt! :)
Värmen är här idag med men det blåser en himlans massa! konstigt nog blåser det aldrig i central park.
Liksom, typ aldrig. så det får det nog bli... iofs e ju stranden nice mee.. men där blåser det ju garanterat!
aaa, vilka i-landsproblem!!!! hahahah
Anyhow...
ska grejja lite ...
ttys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0