darn it kameran!

Jag veeeeeeet... drygt men ack så sant! att glömma kameran hemma i Gbg e väl inte det bästa man kan göra liksom... så jag vet att jag har skrivit det förut men imorgon blir det jag som går å tjackar nån billig skit så jag kan ladda upp lite kort=) eller en systemcam kanske??..hmmmmmmm......:)
,
Idag var det Tracies jumps and turns som gällde. Det gick förvånadsvärt bra faktiskt! förutom piruetterna... haha.. fiii f*n.. men det e väl kanske inte så konstigt då jag inte tagit hennes klass på ett år.
Enkla gick bra, trippla gick bra, men dubbla.. nej, centern va inte där jag ville ha den!
Sedan blev det hot yoga med Mia. Känner nog dock att jag borde ta en vilodag från den där värmen... kroppen var inte på G idag(under yogan) även fast jag kände mig pigg. Gjorde lite ont varstans och vår Underbart humoristiska lärare Wesley *nej, jag är inte ironisk! han e dunderkul!* gillar uppenbarligen att ha lite flexibla easy going dansare i klassen som han kan skämta omkring med gör det ju inte lättare att ta det lugnt. Nej, då kan jag ju VERKLIGEN inte ta det lugnt. prestationsångest och perfektionism tack!!! haha, men roligt hade vi!
Har lagat mat till mitt kära "värd-par" ikväll=) tagliatelli med kalkonköttfärssås med en sallad med honungsvinegrette drog jag ihop. mums!
Det är lite skumt det här men det känns som om jag aldrig har flyttat härifrån... Känns som om jag har bott här hela tiden. Å det känns jättebra! Älskar att dansa så mycket jag orkar igen!! Älskar stadens tempo, Älskar alla tokigheter som försiggår och alla tokiga människor som finns och gör din vardag lite mer spännande!
Dagen började med en brunch i Soho med underbara Adi på ett mysigt fik precis off från Broome st.
Kul att catcha upp lite igen med min partyprinsessa:)
vi hamnade alltid i tokigheter och på massa ferror ihop förr i tiden. aaaw, det va tider det!! *haha, låter som om jag e 45 år gammal juh! NEJ, Jag är BARA 24 !!
Så genast hann vi planera in två rooftoppartyn denna veckan! I tell u more about it tomorrow!
Nu- sova
ttys loves!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0