Weekday & Elisabeth Arden

Köpte ju en halvtransparent skjorta på Weekday förra veckan..
Har blivit en favvo ganska snabbt=)


Den är normallång på ena sidan men sedan sned så att den blir längre på andra sidan. Ärmen är även på den sidan i själva skjortan... Jag gillar den iaf!
Den och ett par jeansshorts i sommar! skönt och snyggt!

Jag har även inhandlat ett nytt lipgloss. Elisabeth Ardens
Det ger ganska mycket färg och eftersom det är EA så håller det ju även bra lång tid!

& JA, det ÄR verkligen skillnad på lågpris & märkes gloss!
Jag tar bara lite av den och sedan avslutar jag med ett ljusrosa eller genomskinligt gloss på. På det viset blir det inte så jätte starkt vilket jag tycker är bra då jag inte passar i mörkare & starkare läppfärger.

Mitt tips är att inhandla ett BRA gloss & sedan några andra billigare som du kan byta med.
Prova att mixxa, det kan bli den där lilla extra skillnaden så det blir Top Notch! ;-)

Jag grundar alltid med Forevers Aloe Vera lypsyl & att svepa lite transparent ID puder över läpparna så glosset sitter bättre.




lagom bra bild....
men titta bara på läpparna;-)

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0