Trettondagsafton

Bra kväll! rätt lugnt men skönt folk!

Tänkte springa idag med men jag väljer att vila mina ben från löpbandet idag och köra hårt med tennisen ist.

Hur var er kväll??

Jo, igår... bra träning i ishallen med mina tjejjer, före det --- en tittning på en lägenhet...=) yaaaay!
Men så har ett annat alternativ kommit upp oxå... först - inget, sen två! olika, vääääldigt olika..
får se hur allt slutar.

Igår hann jag även med ett möte, & ett intervallpass. Det är skönt att komma igång med löpningen igen. hoppas mina ben håller!

haha, Socker e mysig. lite för mysig ibland... jag får inte sova. ibland kan hon bestämma sig att jag har sovit nog.
å dååå mina vänner. Då e det svårt att somna om. hon tillåter det INTE!
Men även hon e bra på att sova=)


ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0