Torsdagggg

En lugn dag med pappersarbete, stylingtips (då jag hittade ett par byxor till mig själv med på väääärsta rean... 100 kr!!! militärgröna enkla 3/4-byxor. Kort kommer...)
och nu, en kopp the och lite samtal.
känns som om jag inte gör någonting men det gör jag. Och jag ska inte gå iväg till gymmet före ishallen för jag måste sitta kvar här och få alla dessa "små"saker gjorda.
Yes box.

Började dagen med en omelett gjord på äggvita, champinjon, gul lök, purjolök, en svätt vatten och kryddor.
Gott!



Sen blir det till ishallen... först teknik på is och sedan ett dans pass med mina större tjejjer.
Sen möte och sen slut.

jaja..

nu vidare till mina "små"saker... =)

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0