tidsbrist

Gaah, jag hinner inte skriva så mkt dessa dagar då det e fullt upp!

Nu, lördag är jag iaf på väg till Vänersborg.
Mina tjejjer tävlar där.
Både idag och imorgon.
Ikväll är det Grand! Dvs. att det inte kommer bli så mkt sömn inatt men det får bli så.
Måste åka runt sex imorgon bitti.. tiidigt!
men det e kul också. Har precis ätit min frukostsmoothie.

Från och med nu ska jag skärpa mig vad det gäller kosten!
Jag har tappat min självdiciplin någon stans i ett hörn, någon har stampat på den slitit sönder den och låtit den ligga dr om den inte har rillat ner i nån närliggande pöl.
Nu e det slut på det och jag håller på att skapa mig en ny självdiciplin! Den gamla tar jag gärna med me om jag hittar den.
Jag har alltså när jag varit sugen på godis och sådant gjort "negerbollsdeg" och bara suttit och mumsat!
Herregud tänkte jag nu sista gången (igår) och sa till mig själv att jag var en dålig människa!

Asså, det e ju inte nödvändigt! jag brukar inte vara sån här. Men det e ju som man säger.. svårt att leva som man lär.
När jag snackar kost och sådant med andra stora delar av dagen så blir det liksom för mycket....

Men nu, I'm back!


Vänersborg nästa!

tyys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0