Skön dag i gbg=)

Det har varit en skön dag i Gbg med min underbara Karin & Carro.

Karin bor i London och går sista året på Laban. Vi bodde ihop i Harlem i Newwan..




Det blev Kaffe/thé på mysiga Evas paley på Avenyn,
Sen lite browsing i affärer, lite shopping med faktiskt. en grymt fin tunika på Weekday och två linnen på Monki.
Bilder kommer=)
Carro joinade till lunchen på en fin thai restaurang och hittade sedan lite presenter hon var ute efter.
Vi hittade även ett jättefint bälte till henne på Monki... och lite annant fint. SnyggoCarro;-)

Tyvär ska Karin hem till London på söndag och pga av att min andra halva av denna veckan e rätt full så hinner vi inte ses mer...:/
buuuuu

men men... vi kommer träffas snart igen=)
 yaaay=)

nu snart - nytt avsnitt av NCIS=)

yaay igen=)

ska ni ut imorogon??
Jag jobbar på Vimmel. Kom förbi!!! Det tycker jag!

ttys


Kommentarer
Postat av: Myran

Ja vi ses mkt snart!!

Love u!!!!!!!!!!!!!



xoxoxoxooxoxox

2011-01-05 @ 00:04:14
URL: http://mittnewyorklondonliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0